Philadelphia-Gettysburg - Reisverslag uit Gettysburg, Verenigde Staten van Sonja Overeem - WaarBenJij.nu Philadelphia-Gettysburg - Reisverslag uit Gettysburg, Verenigde Staten van Sonja Overeem - WaarBenJij.nu

Philadelphia-Gettysburg

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

28 April 2016 | Verenigde Staten, Gettysburg

Vanmorgen iets later ontbeten en toen konden we de auto ophalen. We hebben een Mazda CX 5. Xander moest eerst alles even goed zetten en toen konden we op weg. Door de drukke straten van Philadelphia. Maar dat ging allemaal prima. Moet zeggen dat Philadelphia echt een leuke stad is met mooie straten. Zeer zeker de moeite waard.

Vanuit Philadelphia eerst naar de grootste stoppingmall van de east coast gegaan. Erg mooie mall, was geen outlet en dat was te merken aan de prijzen. We zijn ook maar heel even geweest en toen verder op weg naar Gettysburg. Helaas is het vandaag een stuk kouder en begon het ook nog te regenen. Is ook echt te merken dat de wegen hier niet zo goed zijn. Zeer slecht zicht als het regent. Wel een mooie natuur waar we doorheen gingen en vooral ook een heuvelachtig landschap.

Na 2,5 uur rijden kwamen we aan in Gettysburg. Deze keer een motel en dat zie je ook gelijk aan de kamer. Zo'n motel waar je je auto voor je kamer parkeert. Maar is maar voor 1 nacht.

Waren hier rond 17.30 uur en daarna nog even door het stadje gelopen. Leuk stadje met mooie en leuke huizen. Daarna zijn we vlak naast ons motel gaan eten en nu even relaxen in onze kamer.

Morgen gaan we naar the battle of Gettysburg en dan rijden we door naar Shenandoah National Park.

• 30 April 2016 - 22:44

Nicole:

Wauw aaawh ik ga weer helemaal terug in mijn herinneringen als je het over een echt motel hebt. En eindelijk ff in een mall geweest. Jullie hebben het lang uitgehouden zonder ha ha dat zouden wij niet gered hebben. Je hebt toch nog 200 dollar te besteden van de vliegvaart maatschapij hihi. Slaap lekker in jullie motel