Philadelphia dinsdag 26-04 - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Sonja Overeem - WaarBenJij.nu Philadelphia dinsdag 26-04 - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Sonja Overeem - WaarBenJij.nu

Philadelphia dinsdag 26-04

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

26 April 2016 | Verenigde Staten, Philadelphia

Vanmorgen weer op tijd opgestaan. Alle koffers zijn gepakt en we gaan met de metro naar The Bus Authoroty. Met onze koffers de smalle roltrappen af en trappen op. Gelukkig was het niet zo druk in de metro als gisterochtend. En alles is goed gegaan met 1 x overstappen. We waren op tijd bij het busstation en moesten nog even wachten. Het is opstappen in volgorde van het nummer op je busticket. Nu bleek dat we nummer 3 t/m 6 hadden en we moesten dus ook in de rij van nummers 1-10 gaan staan. Voor Xander best fijn om als eerste te kunnen instappen. Hoefde hij niet achterin te zitten. Moet zeggen dat het best ruime stoelen zijn en de busrit met de Greyhound ging echt soepel. Een busrit van 2 uur.

Aangekomen in Philadelphia was het het super warm. Gewoon 10 graden verschil met New York. Met de koffers lopend richting het hotel. Nog geen 10 minuten lopen. Daar kregen we gelijk onze kamer ondanks dat we te vroeg waren. Echt een mooi hotel en een super grote hotelkamer. Snel even onze spullen neer gezet en de kids omgekleed in korte broek en toen konden weer op stap.

Weer heerlijk een stuk gelopen vanaf het hotel naar het water. Ongeveer een half uurtje lopen. Daar naar het independence seaport museum. Leuk museum en we mochten ook een onderzeeër in. Senna vond dat best wel eng. Is ook heel smal en klein. Maar wel leuk om gezien te hebben. Daarna een andere boot op. Toen langs het Vietnam memorial gelopen naar South street. Dat is een straat met allemaal restaurants, barre, winkels etc. Leuke straat. Daar wat gegeten en toen terug naar het hotel.

Nu even relaxen en morgen gaan we Philadelphia verder bekijken.

• 27 April 2016 - 07:40

Tanja:

Geniet ervan. Wij gaan zo toch even naar het dorp, het is nu even droog. Wel balen van het slechte weer vandaag. Zo sneu voor alle kindjes.

• 27 April 2016 - 08:23

Hannie:

Hallo vakantiegangers,

Zo te lezen alles oke in de USA op misschien was zere voeten na !!! Wel weer een belevenis zo en lekker weer dat is ook wel fijn. Denk dat je al veeeeeel foto's hebt gemaakt Sonja! Nou hier ook lekker weer o nee foutje hahahahaha heel veel plezier nog succes met de voetjes groetjes allemaal

• 27 April 2016 - 08:57

Ma Viveen:

De aankomstdag in Philadelphia was dus meer of min een kleine rustdag. Hebben jullie ook wel nodig. Bezoeken jullie het Vietnam Memorial nog?
    Veel plezier verder.
    Groetjes aan iedereen.

• 27 April 2016 - 11:19

Astrid:

Jeetje wat hebben jullie al veel gedaan en gezien. Klinkt allemaal erg gaaf! Geniet maar, zeker van het mooie weer. Hier is het koud bbbrrr.
    Heb je ook ergens foto's hier al staan?

• 27 April 2016 - 20:58

Anke:

Hoi
    Wat ziet het er allemaal leuk uit! Erg leuk om jullie zo te volgen!
    Veel plezier nog!

• 30 April 2016 - 22:36

Nicole:

Lijkt me echt een aparte ervaring met de greyhound mee. Zoiets zie je alleen in films. Kicke. Ben blij voor xander dat jullie voorin konden zitten. Ik begrijp Senna helemaal. Ik zou voor hen goud daarin gaan. Maar voor jullie weer een ervaring die niemand jullie afpakt :)