New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sonja Overeem - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sonja Overeem - WaarBenJij.nu

New York

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

24 April 2016 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen waren we allemaal al heel vroeg wakker met als gevolg dat we om 06.30 uur al aan het ontbijt zaten in het hotel. We hebben heerlijk gegeten. Er was genoeg keuze. Daarna vroeg op pad met de metro. De zon scheen al heerlijk, maar toch nog wel fris. Bij Rockefeller uit gestapt en toen gaan lopen. Via Broadway naar Times Square. Langs de rode trappen op Times Square en toen door gelopen naar Empire State building. Daar zijn we niet naar boven gegaan, aangezien we morgen de World observatory toren in gaan.
Daarna doorgelopen naar Madison Square Garden voor een rondleiding. Echt indrukwekkend. Wat is dat groot. Toen was het inmiddels al 12.30 uur en waren we al 5 uur aan het lopen. Moet zeggen dat je dat wel aan je voeten gaat voelen.

Daarna de metro in naar Central Park. Daar weer heel veel gelopen. Maar echt een super mooi park en heerlijk weer. Konden gewoon in t-shirt lopen. Daarna door naar Grand Central Sation voor onze cheesecake. Eerst het station bekeken en toen naar het restaurant voor de cheesecake. Wat blijkt is het tijdelijk gesloten. Niks geen cheesecake dus!!!

Dus toen de metro weer in naar de gondeltram naar Roosevelt Island. Dat was echt super gaat over het water. Daar nog heerlijk langs het water in het zonnetje gelegen. Toen moesten we met de bus naar het hotel, aangezien de metro niet stopt bij onze halte i.v.m. weekend werkzaamheden.

Nu liggen we even op bed onze voeten te rusten.
Morgen weer een drukke dag voor de boeg.

  • 25 April 2016 - 10:45

    Ma Viveen:

    Jullie hebben alweer een hoop bekeken. Gelukkig is het weer ook prima.
    Ik wens jullie een fijne dag vandaag.

  • 25 April 2016 - 13:02

    Annette Bonte:

    Ik denk dat jullie wel spierpijn hebben.
    Fijn dat het zulk lekker weer is.
    Leuke foto's en supergaaf plaatje over Prince.
    Spannende middag gehad eerst NOC en toe Feyenoord dit was supergaaf heb vanmorgen ook nog
    even zitten kijken naar de huldiging weer ouderwets kippenvel.
    Hier hagelt het en is het stervens koud.
    Ben benieuw wat jullie vandaag gaan doen ik geloof dat Senna wel moe was dat kan ik mij
    wel voorstellen
    Veel plezier vandaag.;

  • 25 April 2016 - 19:30

    Nicole:

    Wat gaaf allemaal. Kan me niet voorstellen hoe jullie je nu voelen. Ik wil ooit ook echt een keer die kant op. Dankzij het vele lopen kan je wel een extra lekkernij nemen. En de cheesecake komen jullie vast nog wel tegen daar.
    Ik ben nu aan het bijkomen van een paar bewogen dagen. Pascal is gisteren en vandaag met me mee geweest. Heb hen zelfs meegenomen naar zijn eerste echte party na de beker finale. Dat moest nl echt gevierd worden. Hij keek zijn ogen uit ha ha.
    Iig slaap lekker en tot morgen :)

  • 25 April 2016 - 20:14

    Trudy:

    Sjoege wat hebben jullie al veel gedaan op deze dag.
    Wij zijn toen niet in Madison Square Garden geweest wat ik wel erg jammer vind.
    Hebben jullie in Central Park ook dat gedeelte gezien wat s wil ter een schaatsbaan is?
    En die kabelbaan lijkt me ook supergaaf, dit is onder andere weer een reden om weer eens naar New York te gaanHebben jullie de metro daar al een beetje door, ik vond dat namelijk moeilijk. Maar Ron heeft dat allemaal snel door.
    Ik hoop dat jullie de komende dagen ook mooi weer houden.
    En dat de voetjes weer uitgerust zijn.
    Veel plezier verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 21 April 2016
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 4645

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 08 Mei 2016

rondreizen in Amerika

Landen bezocht: